Afscheid nemen en doorreizen - Reisverslag uit Bönigen, Zwitserland van Peter en Thea Deen - WaarBenJij.nu Afscheid nemen en doorreizen - Reisverslag uit Bönigen, Zwitserland van Peter en Thea Deen - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen en doorreizen

Door: DeDeentjes

Blijf op de hoogte en volg Peter en Thea

07 Augustus 2011 | Zwitserland, Bönigen

Vrijdag avond moest er toch iets recht worden gezet vond jong (zie eerdere verslagjes) en ja hoor ze hadden alle geluk van de wereld en wisten te winnen met keezen en nu bij de stand van 5-4 voor jong konden we wel stoppen??
Zaterdag was het tijd om afscheid van Tamara te nemen zij ging met de trein weer naar huis,wij vonden het wel mooi zo!
Dus 's morgens zijn wij (Thea en Peter) vroeg opgestaan om naar het huisje van Marcella te gaan om er zeker van te zijn dat Tamara weg ging! Marcella en ik hebben haar naar het station gebracht terwijl Thea Marcella's huisje een beetje op orde heeft gebracht.
Daarna lekker met Marcella naar de camping gegaan en lekker voor de caravan buiten gehangen. Tot mars weg moest om met de club te karten, en ze werd hier zelfs vierde mee. En dat tussen die duitse snelheidsduivels is helemaal niet slecht.
Ook had ze ons beloofd nog even langs te komen na die tijd om afscheid te nemen, nou dat werd dus om 23.00 uur en wij maar wachten want ja wij zijn de jongste niet meer.
Na afgesproken te hebben dat we op de terugweg nog even langs komen hebben we innig afscheid genomen.
De volgende dag (zondag 7 Augustus) zijn wij vertrokken naar Zwitserland (Bönigen) onderweg een goede reis gehad en om 13.15 aangekomen. Is natuurlijk precies onder de middag en dan zijn de campings gesloten.
Dus rustig gewacht tot 14.00 uur Ingechecked en alles neer gezet. We waren net op tijd voor een stevige regenbui. Maar als twee kleine kleuters onder een paraplu toch gewandeld.
Camping is trouwens prachtig gelegen. de foto's zullen nog volgen

• 08 Augustus 2011 - 10:41

Pleun En Marian:

Leuk om jullie verslagen te lezen. We hopen dat jullie het naar je zin hebben in Zwitserland en het weer goed blijft!! Geniet er lekker van.
    Vanuit Heemskerk, regenachtige groetjes

• 08 Augustus 2011 - 16:48

Tamara:

Nou nou nou, wat heerlijk om thuis te zijn zonder ouders ;) geniet nog even lekker!